Feltételek és kikötések

Szolgáltatási feltételek


Az alábbi Általános Szerződési Feltételek a Lucky Kiddo d.o.o. vállalat, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások szolgáltatója (a továbbiakban: Eladó) által kezelt Lucky Kiddo d.o.o. vállalat (a továbbiakban: Eladó) által üzemeltetett Lucky Kiddo webáruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül természetes személyekkel kötött távértékesítési szerződések megkötésére vonatkoznak. Az üzleti feltételek a fogyasztóvédelmi előírásokkal összhangban készültek, a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai és az online és elektronikus kereskedelemre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján.aranyos.

A felhasználó (a továbbiakban: Vevő) az online áruházban történő termékvásárlással igazolja és garantálja, hogy nagykorú és cselekvőképes. Az Eladó a Vevő által a vásárláskor megadott személyes adatokat a távollevők közötti szerződések megkötése és teljesítése céljából használja és dolgozza fel. A Vevő a webáruházban történő vásárlással hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó a megadott telefonszámra és e-mail címre promóciós üzeneteket küldjön neki, amelyeken a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően egyértelműen feltüntetik, hogy azokat az Eladó cége nevében küldték.

Az Általános Szerződési Feltételek a Vevő jogaival és az Eladó és a Vevő közötti üzleti kapcsolattal foglalkoznak.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a feltételeket bármikor és előzetes értesítés nélkül megváltoztassa. Minden változás kötelező érvényű a Vevőkre nézve, ezért javasoljuk, hogy rendszeresen tekintse át az Általános Szerződési Feltételeket.


A termékek felajánlása, szállítási határidők és elfogadás
Az online vásárlás jellegéből adódóan a webáruház termékkínálata gyakran és gyorsan változik. Minden termékfotó szimbolikus, és nem feltétlenül tükrözi a termék összes tulajdonságát, ezért csak tájékoztató jellegű megjelenítésre szolgál.

Az Eladó a megrendelt termékeket a megállapodás szerinti határidőn belül szállítja a Vevőnek. A raktáron lévő termékek szállítási ideje, házhozszállítás esetén a szlovéniai szállítási címek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 7 munkanap. A raktáron nem lévő termékek esetében a szállítási idő legfeljebb 60 munkanap.

Az Eladó biztosítja a termékek utánvéttel (COD) történő kiszállításának vagy átvételének módját; ebben az esetben a Vevő a szállítási és jutalékköltséget a kiszállításkor fizeti meg. Fizetőkártyával történő utánvétes fizetés esetén a Vevő a Szlovén Postának a Szlovén Posta árlistája szerinti, a Szlovén Posta által fizetőkártyával történő fizetésért fizetendő rendelkezést fizeti meg. A megrendelt termékeket a Szlovén Posta szállítja ki, amely egyszerű és megbízható szállítást biztosít. A futár a csomagot a Vevőnek a kiválasztott címre szállítja, amelyet a Vevő a kézbesítéshez megadott. Abban az esetben, ha a Vevő nem lesz ott, amikor a csomagot megpróbálja kézbesíteni, a futár értesítést hagy a postaládában. A Vevő ezután az értesítéssel és a személyazonosságot igazoló dokumentummal együtt átveheti a csomagot az értesítésen megadott postahivatalban. A rendszeres kézbesítési díj Szlovénia egész területén egységes. A termékeket megfelelő csomagolásban szállítják, amely biztosítja a termék jellegének bizalmas kezelését. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha alacsonyabb költséggel tudja teljesíteni a szerződést.

Árak
Az online áruházban szereplő árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. A hozzáadottérték-adóról szóló törvény 94. cikkének (1) bekezdése alapján az áfa nem kerül felszámításra. A kereskedő nem alanya az ÁFA-nak. Az árak előzetes értesítés nélkül módosíthatók. A feltüntetett árak a megrendelés időpontjában érvényesek, és az új árlista elfogadásáig érvényesek. Az online áruház oldalán egy normál ár van feltüntetve, amely a szállító által ajánlott kiskereskedelmi árat jelenti egy adott termékre, valamint egy online ár, amely az összes online áruházi vásárló számára elérhető. A vásárlás befejezését követően a Vevő e-mailben visszaigazolást kap a megrendelésről, amely tartalmazza a megrendelés minden részletét. Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor az Eladó jóváhagyja a megrendelést. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, és mind az Eladóra, mind a Vevőre vonatkozik.

Az Eladó tartós adathordozón számlát állít ki a Vevőnek. Az ÁFA értéke és a szállítási költség a megrendelés oldalán található árlistából és abból az e-mailből derül ki, amelyet a vevő a megrendelés visszaigazolása után kap.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az árban és a szállítási határidőben hibázzon, ugyanakkor a megrendelés leadásától számított 24 órán belül tájékoztatja a Vevőt, és megtéríti a már felmerült költségeket ezen a címen.

Fizetési módok
Az Eladó a következő fizetési módokat biztosítja a Vevő számára a webáruházban történő termékvásárláshoz:
- utánvéttel
- hitelkártyával
- PayPal-lal

Vásárlási eljárás

Megrendelés elfogadása

A megrendelés akkor válik érvényessé, amint a Vevő elküldi azt.

A megrendelés elküldése után a Vevő e-mailben visszaigazolást kap a megrendelés beérkezéséről a megrendelés minden részletével együtt. A szerződéstől való elállás lehetőségén kívül a Vevő a megrendelés elküldése után nem módosíthatja a megrendelés tartalmát.

Megrendelés visszaigazolása

Amikor a Vevő elküldi a megrendelést, a weboldalra irányítjuk át azzal az üzenettel, hogy a megrendelését elfogadtuk. A megrendelés beérkezését követően az Eladó ellenőrzi azt, ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét, és a Vevő regisztrált e-mail címére visszaigazolja a megrendelést. Az Eladó a kapcsolattartási telefonszámon keresztül is kapcsolatba léphet a Vevővel az adatok ellenőrzése vagy a szállítás pontosságának biztosítása érdekében. A megrendelés visszaigazolását követően az Eladó e-mailben értesíti a Vevőt a szállítás tervezett időpontjáról. Az Eladó és a Vevő közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor az Eladó jóváhagyja a megrendelést. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, és mind az Eladóra, mind a Vevőre vonatkozik. Az adásvételi szerződés (azaz az első elektronikus üzenet a megrendelés státuszáról) elektronikusan tárolásra kerül az Eladó szerverén, és a Vevők írásbeli kérésére a Vevők rendelkezésére bocsátják.

Megrendelés lemondása

A megrendelés megerősítettnek tekintendő, ha a Vevő nem mondja le a megrendelést. Ha a tétel az írásos határidőn belül nem szállítható, az Eladó a telefonszámon vagy az e-mail címen értesíti a Vevőt. A Vevő a megrendelést a megrendeléskor kapott e-mailre válaszolva mondhatja le a megrendelést.

Feladás
Az Eladó az árut a megbeszélt határidőn belül elkészíti és elküldi a megbeszélt szállítási móddal.

A vásárlástól való elállás joga, az áru visszaküldésének joga
A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Garanciát és a Visszavásárlást is, amelyek az oldalon elérhetők.

A személyes adatok biztonsága és védelme
A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az Adatvédelmi szabályzatot is, amely itt érhető el.


Jogi nyilatkozat
Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy biztosítsa a webáruházában közzétett adatok naprakészségét és helyességét. Mindazonáltal a termékek jellemzői, a szállítási határidő vagy az ár olyan gyorsan változhat, hogy az Eladó nem tudja korrigálni a weboldalakon szereplő információkat. Ilyen esetben az Eladó értesíti a Vevőt a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy elálljon a megrendeléstől vagy kicserélje a megrendelt terméket.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az ajánlatban szereplő lényeges hiba esetén elálljon a szerződéstől vagy a megrendelés megvalósításától. A lényeges hiba azokat az elemeket foglalja magában, amelyek alapján az Eladó nem járulna hozzá a szerződés megkötéséhez. Ezek a hibák magukban foglalják a cikkek árának nyilvánvaló hibáit, amelyek technikai és egyéb problémákból adódhatnak.

A kereskedő nem felel a webáruházi ajánlatban szereplő termékek használata vagy helytelen használata által okozott károkért vagy sérülésekért.

 

Felelősség a hibákért

A Vevő a fogyasztóvédelmi törvénynek megfelelően jogosult a ténybeli hibák jogcíméből eredő jogait követelni. A Vevő a tárgyi hibából eredő jogait akkor követelheti, ha a hiba észlelésének napjától számított két hónapon belül a info@lucky-kiddo.com oldalon tájékoztatja az Eladót a hibáról, és mellékeli a számlát vagy a megrendelés számát. Az Eladó a lehető leghamarabb felajánlja a Vevőnek a termék kicserélését vagy a vételár visszatérítésének lehetőségét.

Az eladó nem vállal felelősséget olyan ténybeli hibákért, amelyek az áru leszállítása után két évvel jelentkeznek.

A termék ténybeli hibával rendelkezik:
- ha a termék nem rendelkezik a szokásos használathoz vagy a forgalmazáshoz szükséges tulajdonságokkal
- ha a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyek szükségesek ahhoz az adott felhasználáshoz, amelyre a Vevő megvásárolta, de az Eladó tudott róla, vagy tudnia kellett volna róla
- ha a termék nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal és megkülönböztetésekkel, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy kikötöttek
- ha az Eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy modellnek, kivéve, ha a minta vagy modell csak tájékoztató jellegű volt.

Az e címben foglalt jogok gyakorlása során a Vevőnek tájékoztatnia kell az Eladót a hibáról, és alaposan le kell írnia azt, valamint lehetővé kell tennie az Eladó számára a termék felülvizsgálatát. Ha a hiba nem vitatott, az Eladó köteles a Vevő kérésének a lehető leghamarabb, de legkésőbb 8 napon belül eleget tenni. Ha azonban a hiba vitatott, az Eladónak 8 napon belül írásos választ kell adnia a Vevőnek.


A tájékoztatáshoz való jog

A Vevő jogosult arra, hogy ingyenes tájékoztatást kapjon az Eladó által tárolt személyes adatairól, valamint jogosult az ilyen adatok törlésére. A személyes adatok törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatos kérdések esetén a Vevő a következő címre fordulhat: info@lucky-kiddo.com, vagy postai úton kérvényt küldhet az Eladónak.


Értesítések a rendelés státuszáról

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megadott elérhetőségeken (telefonszám vagy e-mail cím) keresztül SMS-ben vagy e-mailben értesítse a Vevőt, ha a megrendelést elküldték, és ha a tételeket 3-5 napon belül nem vették át a postán. Ha a tételeket több mint 5 napig nem vették át, fenntartja a jogot, hogy a megadott telefonszámot felhívja emlékeztetőül a csomag átvételére.


Értesítések

A Vevő a webáruházban történő vásárlással hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó a megadott telefonszámra, e-mail címre vagy egyéb elektronikus úton a megadott telefonszámra, e-mail címre, illetve egyéb elektronikus úton az Eladó webáruház különleges ajánlatait és promócióit küldje, valamint olyan reklámüzeneteket küldjön neki, amelyekről a jogszabályi előírásoknak megfelelően egyértelműen kiderül, hogy azokat az Eladó Cég nevében küldték.

A címzett adatbázisából bármikor leiratkozhat a info@lucky-kiddo.com címen küldött üzenettel vagy a reklámüzenetek alján található "Leiratkozás" linkre kattintva.

 

Panaszok, jogviták és jogalkalmazás

Az Eladó köteles tiszteletben tartani a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályokat. Az Eladó minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy eleget tegyen a panaszok kezelésére szolgáló hatékony rendszer létrehozására vonatkozó kötelezettségének, valamint annak a személynek a meghatározására, akihez a Vevő nehézségek esetén telefonon vagy e-mailben fordulhat. A Vevő a panaszokat írásban, e-mailben nyújtja be. Az Eladó öt (5) munkanapon belül visszaigazolja a panasz beérkezését, tájékoztatja a Vevőt, hogy mennyi időre van szüksége a panasz kezeléséhez, és folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról.

Az Eladó tisztában van azzal, hogy a fogyasztói jogvita lényeges jellemzője - legalábbis a bírósági rendezés szempontjából - a követelés gazdasági értéke és magának a jogvita rendezésének költségei közötti aránytalanság. Ezért az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a vitás ügyeket közös megegyezéssel rendezzék. Amennyiben a vita békés rendezése nem jön létre, a ljubljanai bíróság rendelkezik hatáskörrel az Eladó és a Vevő közötti valamennyi jogvita rendezésére.

A jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint az Eladó és a Vevő közötti valamennyi jogvita tekintetében a szlovén anyagi és eljárási jog alkalmazandó és azt követi. Minden olyan jogviszonyra, jogra és kötelezettségre, amelyet nem a jelen Általános Szerződési Feltételek szabályoznak, a Kötelező Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései az irányadóak.