GYIK

Hogyan moshatom a Lucky Kiddo ruhákat?

Javasoljuk, hogy 30 fokos programon mosson. Mosás előtt fordítsa meg a kiválasztott ruhadarabot úgy, hogy a nyomtatás a belső oldalára kerüljön.

 

Hogyan találom meg a megfelelő méretet vagy illeszkedést?

Ahhoz, hogy biztosan a megfelelő méretet válassza, rendelés előtt nézze meg mérettáblázatunkat. Vegye le a gyermeke méreteit, és hasonlítsa össze a mérettáblázatunkkal. Ha gyermeke két méret között van, javasoljuk, hogy válasszon egy mérettel kisebbet.

 

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Ha olyan hibát vagy sérülést észlel a termékeken, amelyet nem Ön okozott, kérjük, a csomag átvételétől számított 14 napon belül lépjen kapcsolatba velünk a info@lucky-kiddo.com címen. Ne küldje vissza a csomagot a címünkre, hanem várja meg a válaszunkat, és mi ennek megfelelően javítjuk ki a hibát.

 

Mi történik, ha nem tetszik a megrendelt ruha?

Ha az általunk szállított termék nem felel meg az elvárásaidnak, visszaküldheted. Váltságdíjas csomagokat nem fogadunk el. A termék visszaküldésének szállítási költségeit a vevőnek kell állnia, ezeket a költségeket nem térítjük vissza. Használja a visszaküldési bizonylatot a visszaküldés okának feltüntetésével. . Amint a csomag megérkezik és átvizsgálásra kerül, a megrendelés értékét visszatérítjük a megrendelés kifizetéséhez használt fizetési móddal, amint a csomag megérkezik és átvizsgálásra kerül.

 

Hogyan válthatok be egy kuponkódot?

Miután a termékek a kosarában vannak, menjen a pénztárhoz, és egyszerűen írja be a kuponkódot a “Kuponkód” mezőbe. Ezt a jobb oldalon találja.
A rendelés végösszege azonnal csökken a kupon értékével. Ezután befejezi a rendelést.

 

A kuponkódom nem működik. Mi történik?

Több oka is lehet annak, hogy a kuponkódod nem működik:
1. Az utalványt már beváltották, így nincs több pénzeszköze.
2. Az utalvány egy adott ügyfél számlájához volt kötve.
3. Az utalvány a rendelés bizonyos minimális és/vagy maximális értékéhez van kötve.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk a info@lucky-kiddo.com e-mail címen. Kérjük, ne felejtse el feltüntetni a kuponkódot.

 

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy helyesen adtam-e le a rendelést?

A megrendelés megfelelőségét a megrendelést visszaigazoló e-mailben ellenőrizheti. Ha nem találja az e-mailt, ellenőrizze a spam mappáját.
Ha további kérdései vannak a megrendeléssel kapcsolatban, bármikor felveheti a kapcsolatot a info@lucky-kiddo.com e-mail címen keresztül a segítségünkkel, és mi szívesen segítünk Önnek.